Vrácení zboží a reklamace

 

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží zakoupené na e-shopu lze vrátit v zákonné lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zboží a to v případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti. V první řadě vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy a zašlete jej na naši e-mailovou adresu stavebnice@esda.cz.

Vrácení zboží dopravcem

Zboží v původní obalu řádně zabalte, přiložte vyplněný formulář a zašlete na tuto adresu:

Děti na hrad, Plynárenská 321/51, 400 10 Ústí nad Labem

Po převzetí zásilky zkontrolujeme stav vráceného zboží, a pokud bude vše v pořádku, vrátíme vám peníze.

Pokud byla objednávka placena kartou, bude vám částka vrácena zpět na kartu. Pokud byla objednávka hrazena převodem nebo na dobírku, pošleme vám peníze na účet.

Vrácení zboží na sklad

Zboží v původní obalu můžete přinést spolu s vyplněným formulářem na náš sklad na adrese Plynárenská 321/51, Ústí nad Labem, ale pouze po předchozí domluvě. Nemáme zde pevnou otevírací dobu. Zboží zde zkontrolujeme, a pokud bude vše v pořádku, vrátíme vám peníze.

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

Při reklamaci je důležité neprodleně informovat obchod o vadě. V první řadě vyplňte Formulář pro reklamaci.

Vyřízení e-mailem

Dále pořiďte fotografie prokazující vadu zboží a spolu s vyplněným formulářem zašlete na naši e-mailovou adresu: stavebnice@esda.cz.

Vyřízení na skladě

Reklamaci lze také vyřídit na našem skladě v Ústí nad Labem. V tomto případě zaneste vadné zboží spolu s vyplněným formulářem na adresu Plynárenská 321/51, Ústí nad Labem, ale pouze po předchozí domluvě. Nemáme tu pevnou otevírací dobu. Zde přijmeme vadné zboží a zahájíme reklamační řízení.

Vyřešení reklamace

Po posouzení vady zboží vás budeme kontaktovat, abychom se domluvili na dalším postupu, případně na způsobu vyřízení reklamace.