Vrácení zboží a reklamace

 

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží zakoupené na e-shopu lze vrátit v zákonné lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zboží a to v případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti. V první řadě vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy a zašlete jej na naši e-mailovou adresu stavebnice@esda.cz.

Vrácení zboží dopravcem

Zboží v původní obalu řádně zabalte, přiložte vyplněný formulář a zašlete na tuto adresu:

Děti na hrad, Plynárenská 321/51, 400 10 Ústí nad Labem

Po převzetí zásilky zkontrolujeme stav vráceného zboží, a pokud bude vše v pořádku, vrátíme vám peníze zpět na účet.

Vrácení zboží na sklad

Zboží v původní obalu můžete přinést spolu s vyplněným formulářem na náš sklad na adrese Plynárenská 321/51, Ústí nad Labem, ale pouze po předchozí domluvě. Nemáme zde pevnou otevírací dobu. Zboží zde zkontrolujeme, a pokud bude vše v pořádku, vrátíme vám peníze.

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

Při reklamaci je důležité neprodleně informovat obchod o vadě. V první řadě vyplňte Formulář pro reklamaci.

Vyřízení e-mailem

Dále pořiďte fotografie prokazující vadu zboží a spolu s vyplněným formulářem zašlete na naši e-mailovou adresu: stavebnice@esda.cz.

Vyřízení na skladě

Reklamaci lze také vyřídit na našem skladě v Ústí nad Labem. V tomto případě zaneste vadné zboží spolu s vyplněným formulářem na adresu Plynárenská 321/51, Ústí nad Labem, ale pouze po předchozí domluvě. Nemáme tu pevnou otevírací dobu. Zde přijmeme vadné zboží a zahájíme reklamační řízení.

Vyřešení reklamace

Po posouzení vady zboží vás budeme kontaktovat, abychom se domluvili na dalším postupu, případně na způsobu vyřízení reklamace.